Umrah

Umrah

Tuesday, July 3, 2012

1 Tujuan , Kerusi Roda , Dialysis , 68 Tahun

Salam.

Esok Khamis 5 ~ 16 Julai 2012, Kami berempat akan memulakan perjalanan Umrah khas untuk Ibu kami.Kali kedua untuk ibu dan saya tapi pertama utk Yassin dan Nori. Situsai mencabar kami kerana Ibu kami berkerusi Roda dan wajib Hemodiaiysis Buah Pinggang 3 kali seminggu kerana buah pinggang " Damage on end stage ". 

Jadi sekiranya ada yang mempunyai situasi yang sama, saya berharap pengalaman kami dapat dikongsi untuk sebagai rujukkan yang berfaedah.

Alhamdulillah syukur ilahi kerana dgn kerjaya saya kini dapat bawa ibu mengerjakan umrah bersama adik saya Yassin  dan Isterinya. Dia cover sendiri la... Adik aku tu bizman .... banyak duit ...

Semoga Allah memberi ke SABARAN untuk kami dua beradik dan isteri adik saya...


2 comments:

  1. As salam boleh mintak no tel saya ada pertanyaan mengenai umrah utk pesakit hemodialisis

    ReplyDelete